اقتصاد

کاردانو: چرا 0.36 دلار و 0.42 دلار سطوح کلیدی برای تماشا هستند

کاردانو: چرا 0.36 دلار و 0.42 دلار سطوح کلیدی برای تماشا هستند

Bijie.com گزارش داد:

    کاهش نوسانات Cardano به زودی افزایش قابل توجه قیمت را نشان می دهد. سطوح مقاومت 0.36 دلار و 0.42 دلار ممکن است در تعیین جهت ADA کلیدی باشند.

نوسانات 1 هفته ای Cardano [ADA] به پایین ترین حد در 6 هفته گذشته رسید. به طور معمول، زمانی که نوسانات کاهش می یابد، نشان می دهد که قیمت ها در حال تثبیت هستند و برای یک حرکت تکانشی قوی آماده می شوند.

جهت اقدام برای ADA چیست و چه زمانی خواهد رسید؟ AMBCrypto الگوهایی را کشف کرده است که ممکن است به پیش‌بینی حرکت‌های آینده کمک کند، اما روند نزولی غالب ممکن است این بار شکسته نشود.

ADA خبرهای بدی را برای گاو نر به ارمغان می آورد

نوسانی در نمودار نوسان 1 هفته ای وجود دارد که منعکس کننده عملکرد قیمت Cardano است. با این حال، این افزایش در نوسانات از ماه آوریل روند نزولی را شکسته است.

آنها یا روند نزولی خود را از سر گرفته اند یا حرکت شدیدی را به سمت بالاتر برای آزمایش مجدد منطقه پشتیبانی قبلی مشاهده کرده اند.

نمودار 12 ساعته بالا، دو جهش بزرگ نوسانات ناشی از افزایش‌های ADA را از ماه می نشان می‌دهد.

می‌توانیم ببینیم که حتی اگر قیمت زمان تثبیت داشته باشد، گاوها قادر به رشد کافی برای شکستن روند نزولی برای همیشه نیستند.

این واقعیت در OBV نیز منعکس شده است. هر بازگشت قیمتی در بهترین حالت، پایین‌ترین سطح اخیر را بدون خروج از اوج‌ها دوباره آزمایش کرده است.

اکنون که نوسانات به پایین‌ترین حد خود در شش هفته گذشته رسیده است، محتمل‌ترین سناریو بازگشتی است و به دنبال آن یک برگشت نزولی یا حرکت به سمت سطح توسعه فیبوناچی 0.233 دلار است.

رالی بالقوه تا چه حد می تواند بالا برود؟

نقشه حرارتی انحلال 3 ماهه 0.365 دلار، 0.44 دلار، 0.48 دلار و 0.5 دلار را برجسته می کند. دو مورد آخر بالاترین غلظت سطوح پاکسازی را دارند و قوی ترین مناطق مغناطیسی هستند.

دو مورد دیگر با مناطق حمایت/مقاومت برجسته در نمودار قیمت 12 ساعته هماهنگ هستند.


پیش‌بینی قیمت [ADA] کاردانو 25-2024 را بخوانید


معامله‌گران نوسانی کاردانو می‌توانند از سطوح فیبوناچی اصلاحی 0.366 دلار، 0.387 دلار و 0.418 دلار برای سنجش قدرت صعودی استفاده کنند.

افزایش شدید در نوسانات هفتگی نشان می‌دهد که یک حرکت تکانشی در حال انجام است، اما معامله‌گران باید منتظر رد این سطوح مقاومت قبل از کوتاهی باشند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا